Passa al contingut principal

El procés ens fa pensar, re viure i re memorar , i els esdeveniments amb sorpreses i emocions , també

El procés ens fa pensar, re viure i re memorar 
pensar en qui ets , de on vens on ets i a on vols anar 
re viure els temps que han passat 
re memorar els moments i, especialment, els dolços 
pensar en qui i en que ets 
re viure i re memorar per trobar hi el com has arribat a ser qui diuen o creuen que ets 

A mi , el procés , els esdeveniments que estan succeint aquests dies , les  sorpreses i les emocions que m'estan generant m'animen a pensar, cada dia 

al pensar en qui soc  i arribar a definir me i afirmar que soc català i que ja no soc espanyol no puc evitar re memorar, fer un viatge als núvols de la memòria, uns viatges que he començat a fer,  amb freqüència,  densa que vaig complir els seixanta dos anys.


Fill de pare andalús "traslladat" a Vilassar de Mar  i de mare basca refugiada en Manresa , un als sis anys, l'altre al acabar "la guerra". El meu pare havia nascut a Cuevas de Almanzora i va morir en La Rotonda  en Febrer de 2000. La meva mare havia nascut a Tolosa i va morir al Hospital de la Vall d'Hebron el Maig de enguany


Jo Vaig néixer a Barcelona, en la Lactància, (Va ser dissenyat dins del concepte de mecenatge social del període de la revolució industrial per a atendre "els fills dels infeliços que es troben sense possibilitats". Actualment és un casal d'avis. Per cert fa dos anys vaig voler entrar a visitar lo i no em van deixar entrar. Em vaig quedar amb les ganes  


La meva mare em va explicar que va entrar per aquesta porta amb dolors molt intensos, que va anar a la "Lactància" gracies a "una recomanació" . Al meu germà gran el va tenir a casa, en una habitació on vivien  "de rellogats" 







Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

aprendre a avenir-se la primera assignatura EMPATIA i COMUNICACIO

De res serveixen les aplicacions, l'administració electrònica, els equips, les xarxes de telecomunicacions si darrere daixò no hi ha persones que les utilitzen EMPATIA I COMUNICACIÓ ELS "PRINCIPIS" Consens amb els resultats esperats Una visió Publicada i Compartida Les experiències dutes a terme ens han conduït a utilitzar tècniques en què el centre d'atenció és l'individu , les persones i no la tecnologia . La persona aprèn únicament si hi ha alguna cosa que li interessa per al seu desenvolupament humà i professional i a més ho estimulem perquè es converteixi en Orient@ dor, Dinamiz@dor del seu col·lectiu, o de l'entorn en què desenvolupa activitats.

A punt de deixar els 69s

 Rememorant els temps viscuts Recordava quan va entrar a treballar al SIC, Servicios Informaticos Condal, el cerebro del Banc Condal i centre de externaciinalitzacio de serveis de les empreses dels seus accionistes,, gestors i notaris, sobre tot  Va entrar a les oficines on "produïen aplicacions i programes" equips d'analistes i programadors AF AO i PR distribuïts en cèl·lules, el departament de sistemes, dirigit per en Salvador Alemany i els seus dos tècnics de sistemes, en Josep Padros i l'Enric Espelt Va entrar en aquelles flamants oficines, modernes i plena de gent entusiasta i divertida  La Piti, la recepcionista, el va acollir amb carinyo i molta simpatia i el va acompanyar a la seva taula, era AO Analista orgànic i tenia el suport de Joaquim Marín, AF un madrileny encantador i molt il·lustrat, amant del cante jondo i en Rosselló el tècnic de suport que la companyia que tenia lligats els dos superordenadors ubicats al edifici del Banco Condal, a la planta sexta,

Els Nous Bancs del temps dels talents i les idees

cartes a 9s politicOS + Persones + protagonistes Administracions locals dinamització petits negocis i autonoms idees per compartir Mas-Colell Mena Nos i altres volem participar volem tenir PRESÈNCIA ara en línia Noticies i experiències sortir de l'esvoranc digital es una clau per qualsevol cami de sortida de la crisi